lördag 4 april 2009

We don't care.

Fint väder ute. Puss på det.
Igår efter skolan kom Ida till min skola och mötte mig så gick ner på stan till Askelyckan och fikade med Emmerlina som har klippt sig kort kort kort! :D Därefter träffade Ida och jag Hampus sötnos, puss. Tiden tickade iväg och jag tog tjugo över 4bussen hem. Hoppade av i Eke så åkte jag resten av vägen hem med Angelika och Fidde. :) Hemma i skitlenhovda kom Rebecka till mig och chillaaade lite med mig och Angelika. Sen gick hon och jag och köpte glass. DET VAR KUL JA. Haha! Mamma och Tommy kom och hämtade oss så åkte vi hem till dem och myste. Åt och kollade på film. Jag somnade och Rebecka åkte vid 10tiden. Jag gick och la mig skittidigt.. ;o

Idag vaknade jag ungefär vid 9. Steg upp, käkade frukost och tog en cigg. Är ensam hemma just nu för mamma och Tommy är och hjälper Marcus med hans nya lägenhet. Ikväll blir det bio med pappa och Åsa. Gran Torino. Jag vill egentligen se den nya Fast and Furious men det fanns inte 3 platser där.. Synd! Sen efter bion ska vi förmodligen hämta upp Emmerlina så ska hon följa med hem och imorgon åker hon till sina föräldrar. Då ska jag kanske vara med Becka. På kvällen blir det kanske fest. :) Tisdag ska jag till optikern vid halv 11 så får ta tidig buss in till Växjö.. Därefter drar jag väl till Ida eller Emmerlina om jag får så länge. Ska fråga Hampus om det är ok att jag kommer till honom sen på kvällen och sover hos honom till onsdag. :) Stanna länge för det är så mys. :) På torsdag blir det kanske tjejkväll. Med tjejerna från 7-8-9an då.

Förresten så undrar jag vad min mobilräkning kommer ligga på sen.. Hehe. Den första är alltid värst. Jävla abonnemang att jag inte kan kolla hur mycket jag ringt för hittils!





Måste testa en sån här, HAH:
Jeans, Cheap Monday (400 kr)
Jacka, Aima (1300 kr)
Adidaströja, Stadium (600 kr)
Sjalen är Emmerlinas.
Skorna är Elins/Idas(?)
Linne från Gina Tricot (99 kr)

Inte för att någon som bryr sig men haha. Pusse.

Inga kommentarer: