söndag 5 april 2009

Klockan är 09:22 och vädret i Växjö ser inte ut att bli lika fint som det varit de senaste dagarna. Enligt SMHI ska det bli niogradigt. Sol och molnigt. Usch.. Iallafall. Igår åkte jag in till Växjö tillsammans med Sockan och Persson, på 12 jävla minuter. JO, det gick fort! :D Var helt uppstimmad i 2 timmar efteråt. De släppte av mig på Hovshaga så mötte jag Emme och vi gick hem till henne. Chillade liteee med öl och musik. Skulle egentligen dragit ner till sjön senare till Carro, Marie och annat folk men de sa att det sög där så vi skippade det. Istället åkte vi ut till Öjaby för att kolla läget lite. Senare drog vi förbi en sväng på Mc Donalds. Sockan var snäll att betala åt mig.
Kom hem sent. Emme och jag var dödströttade och somnade direkt.

Nu är det söndag morgon ju. Emme sover men jag kan inte somna om så sitter här och glor.. Idag är det enda jag tänker på just nu är att äta.. Mysa med Emme och senare ska jag gå bort till Hampus tror jag? Inte helt säker! I hope so.

Inga kommentarer: