torsdag 9 april 2009

Gemla!

Yes sir!
Igår låg Emmisen och jag och slappade i stort sätt hela dagen tills vi fick reda på att det var fest i Gemla! Så vi fixade oss, packade och drog in till Växjö. På stationen väntade Ida på oss så tog vi bussen till Hovshaga, hem till Emms! Sjöng, dansade och drack. Var riktigt mysigt. Senare tog vi först buss till stationen och därefter bytte vi buss till Gemla. Som jag skrev steg det sen på lite äckliga människor som verkligen var tvungna att sätta sig vid Ida och mig.. Jag är tydligen en prinsessa och lik Carola. Det var bara det att vi dissade dem som satan och helt plötsligt var vi fula och äckliga.. ;) HAHA! Så jävla kul. Blev fan på dåligt humör sen fast senare skrattade vi bara åt dem. Ska de säga, jävla fucktards! :) Väl framme i Gemla fick vi gå en jävla bit för att komma hem till Aldan. Var typ 15 pers där men det kom mer sen.. Hade faktiskt jättekul! Tråkigt att det skulle bli bråk och pojkarna skulle börja slåss.. -.- Hah, de blev sura för att jag satt och skrattade åt dem, hihi. När vi inte orkade festa mer gick vi och la oss. En jävla massor med folk som skulle sova hos Aldan. Blev lite trångt. :p

Dagen efter, idag vaknade jag vid halv 7 och då hade asmånga gått. Undrar hur jävla tidigt de gick egentligen. ;o Så steg man upp. Ida och jag tog en rök med pojkarna och sen promenerade vi bort till bussen. Jag gick ju i ett udda par vänsterskor eftersom mina klackskor blev stulna! Fyfan vad arg jag är fortfarande.. De var nya och fett snygga. :( Sen vid bussen fick Emme säga till busschauffören att vänta lite extra eftersom vi var lite sena Ida och jag. Hahaha. Då upptäckte jag också att även mitt busskort hade blivit stulet. Alltså vafan är endel människors problem egentligen? Fattiga jävlar som inte kan köpa sina egna grejer.. Och JA jag skämdes väl framme vid stationen i de ursnygga skorna jag gick omkring i.

Så drog Ida hem till sig. Emme och jag åkte hem till Hovshaga. Chillade lite sen drog vi ner till stan för att äta och träffa Rebecka. :) Därefter tog vi 12.15bussen till Lenhovda och nu sitter vi hemma hos mig! Vi ska snart börja fixa oss och sen ska vi på tjejkväll.

Detta blev ett långt inlägg känns det som.
Förresten är det bara 8 dagar kvar tills vi drar till Malmö!! Har börjat bli jättenervös, speciellt nu när min hals är jättedålig. :( Rösten kommer förmodligen inte orka... Skäms ihjäl isåfall.

Aja, påsklovet iallafall hittils varit hur bra som helst! Har haft mycket att göra faktiskt. :) PUSS!


Förlåt men fan vad snygga vi är!!

1 kommentar:

IDA THE FUCKING BEST sa...

aaaaah, grymt snygga var vi ju faktiskt! ;>