onsdag 15 april 2009

Underbart!

Ja vädret är underbart förrutom att det blåser! Jag har varit glad hela dagen fast att det varit varmt och svettigt i köket. Vi lagade massor med mat så jag är proppmätt. :) Efter skolan kom Ida, Rebecka och Hagman så satt vi på stan och chillzade lite. Myssee. Därefter träffade jag Elinpelin och så tog vi bussen hem tillsammans! Nu sitter jag hemma och väntar på att Agneta ska komma och senare ska jag förmodligen ner till Lenhovda och träffa Angelika och Erik.

Imorgon är dagen död. Vet inte vad jag ska göra. Dra in på Team Sportia och köpa ett par byxor iallafall. Träffar förhoppningsvis Ida med! <3 Och just fan, ska nog träna med Emmerlina med. :) Fredagen kommer säkerligen bli fruktansvärt seg eftersom jag kommer vara så himla nervös inför Malmöresan. Gosen kommer till min skola och träffar mig innan vi åker juuu. :) Sen blir det till att dra hem och vänta på att vi ska åka, någon gång på natten.. Jag, Fanny, Ida, Patrik och brorsan. Sen när vi kommer hem från Malmö stannar jag kanske kvar i Växjö och myser med Goseeeen. :D Ja du heter så nu. Sover där då också isåfall. Missar tyvärr SBN.

Pusss

Vädret.. <3

Inga kommentarer: