måndag 13 april 2009

Alright.

Rebecka sov hos mig inatt. Vi stannade hemma och myste med film. Såg Systrar i jeans 2 och The Covenant. Somnade ganska sent. Vaknade sent idag på morgonen. Eller ja, iallafall jag. Rebecka var redan vaken och kollade på Sex drive. Så steg vi upp, käkade frukost och gick ut för att röka. Jag är helfattig på cigg nu, kommer troligtvis avlida. Känns faktiskt som om jag skulle kunna sluta röka nu men vette fan. Vi får se hur duktig jag är!

Idag ska jag nog inte göra någonting. Ligga hemma hos pappa och slappa. Åker förmodligen hem till mamma och Tommy senare eftersom alla mina saker ändå är där. Flyttar kanske sen hem till pappa någon gång i veckan eller nästa. Har saknat att bo här lite har jag nu kommit på. :) För övrigt är det ju skola imorgon. Känns inte för jävla kul. Påsklovet har varit riktigt bra och det har verkligen kännts som om det varit mycket längre än vad det har varit. Så det blir rätt segt att komma tillbaka till skolan. Visst det är ju bara 4 dagar men ändå.. Nationella proven närmar sig också och jag är ganska så nervös inför matten. Går inte så bra med det just nu nej!

Men nu ska jag nog lägga mig och kolla på film fast att det är så fint väder ute. Är riktigt riktigt trött!



5 dagar kvar till vi drar till Malmö och jag är inte speciellt säker på det längre alltså.
Min hals är verkligen inte i toppform. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.. :/

Inga kommentarer: