måndag 6 april 2009

Vi är tjocka.

Ja, Rebecka och jag är hopplösa. Vi var på ICA och köpte cheezeballz, nötter och cola. Hemskt, så tragiskt och hemskt! Sen cyklade vi hem till pappa och kollade på världens bästa Färjan och därefter CSI. Kul att hälsa på pappa och Åsa lite.. :) Ska förmodligen vara där och stanna ett tag nu framöver i veckan. Nu sitter vi hemma hos Rebecka och lyssnar på musik, tar det chillzzzzzzz. Väntar även på att Emmerlina ska göka klart eller något.. Nejmen, det är faktiskt inte sant. Hon + pojk kommer och hämtar mig sen och kör upp henne och mig till Tommy och mamma på Tallmon så ska hon sova hos mig. :) Imorgon hänger hon förmodligen med mig och Carro och tränar efter att jag varit hos optikern.. Fick en jävla massor med pengar av pappa till linser. Hatar att ha linser. Får bara sår i ögonen av skiten. Palla synfel överhuvudtaget då! -.- Just fan.. Sen blir det ju förmodligen även tjejkväll med högstadieflickorna på torsdag. Får hoppas på att de flesta kommer, inte speciellt kul annars. Stor mening annars liksom. ;p Jaojao, endel människor är ju TRÅKIGA! Ska iallafall bli kul att träffa alla.. Gött.

Rebecka och jag har planerat massor med saker också.. ;)
PUSS, miss uuuu!

Inga kommentarer: