söndag 19 april 2009

The Reader.

Ja, har precis kollat färdigt på filmen, The Reader med Kate Winslet. Fyfan vilken bra film! Grät massor lipsill som jag är. ;D Klockan är snart 10 och jag börjar redan bli trött. Imorgon är det bara en lektion i skolan men en av de tråkigaste på hela veckan- estetisk verksamhet. Usch! Sen när vi slutat ska jag leka med Ida och kanske Emmerlina och lite senare kanske Alice också? :) Vi får hoppas på det! Sen på eftermiddagen någon gång ska jag till Hampus gosen och sova där till tisdag. Så mysigt så. Saknar massor.. Sen vet jag verkligen inte vad jag ska göra resten av veckan. Förmodligen flytta ner till pappa igen och jaaa, jag vet att jag skrivit att jag ska göra det ett antal gånger men nu ska han förhoppningsvis inte åka iväg och jobba på ett bra tag!! :) Helgen vet vi heller ingenting om för tillfället. Borde väl egentligen inte heller veta något nu 5 dagar innan men får hoppas på att det blir lite ös!


Nu börjar jag också bli väldigt orolig över min mobilräkning som borde komma inom kort.. Ser inte så bra ut nu för tillfället när man kollar samtalstiden och meddelanderäknaren på mobilen. Hehe...

Nu ska jag snart sova! PUSS

Inga kommentarer: