fredag 17 april 2009

MALMÖ!

Idag missade jag då bussen igen. Eller ja, missade och missade.. Jag ville inte vara med på uteidrott när jag är så dålig i halsen så jag tog 9bussen in som igår. Sen var det lunch och därefter matte. Gick väääldigt bra faktiskt, jag var mycket duktig! Haha. Sen träffade jag min fina Hampus en stund. :) Mysigaste gosen! Sen hängde Ida med mig hem, så åt vi glass, rökte och sååå.. Sen åt vi grillat. Nu ligger vi i sängen och har precis kollat färdigt på The Uninvited. Egentligen borde vi sova eftersom vi ska åka ner till Malmö vid 4 på natten. Fyfaaaan. Är där nere senast halv 7. Så blir det till att möta upp Carro, Marie och Emelie så ställer vi oss och börjar köa. Så jävla tråkigt och kallt kommer det vara! Men fett kul ändå. :D Vi vet ju inte hur länge vi blir i Malmö, det beror på hur det går för mig. Haha, jag satsar inte precis på att gå vidare om ni tror det utan det är mest grejen att ställa upp som är viktig för mig eftersom jag velat göra detta sen ungefär 4 år tillbaka. :)

Sen på lördag sover jag kanske i Växjö, förhoppningsvis hos Ida. Bäst! :) På söndag kanske jag drar till Hampus och stannar där tills på måndag och då är det tråkskola. Uscha.

PUSS PÅ ER


Inga kommentarer: