onsdag 1 april 2009

1 APRIL!

Vädret är underbart! Finaste dagen hittils år 2009 måste jag säga.. Mhhh, så himla mysigt! Förrutom att jag är sjuk då. Det blir bara värre.. Jag dricker te och käkar halstabletter som utav bara fan. Jag vill bli frisk! Jag sitter och nyser konstant. Är jätteförkyld! Verkligen perfekt timing.. -.- Det suger verkligen att ligga hemma ensam och känna sig som en no-lifer. Elvis är mitt enda sällskap och det är ju verkligen mycket till sällskap. Ligger bara och sover hela tiden den tjockisen.

MEN så ringde Jennifer innan och frågade om jag skulle till skolan imorgon och jag sa att jag skulle det. Jag orkar verkligen inte ligga hemma så akta er för smitthärden Anna. "MEN DÅ KOMMER JAG TILL DIG SEN!". Hahaha, visst visst Jennifer! Så hon kommer till mig sen vid halv 5tiden. :)

Imorgon vid 3 ska mamma, jag och pappa på möte och sen efteråt ska mamma och jag kolla in ett rum i samma hus där Alice bor på Hov! :) Hihi, hoppas jag får det och att Csnbidraget går igenom. Isåfall bor jag förmodligen inne i Växjö inom kort. ;) Hoppas det funkar och så bara.. Om Csnbidraget inte går igenom blir det till att flytta tillbaka hit igen.. Usch.

I helgen vet jag inte vad som händer. Om jag är någorlunda bättre åker jag väl till Växjö kanske. Förhoppningsvis!

Inga kommentarer: