tisdag 14 april 2009

Tristess!

Jao jag har ganska tråkigt just nu så jag skriver ett inlägg till...
För övrigt så träffade jag Ida och Rebecca Jonsson idag när jag var i skolan och även efter skolan. Chillade och såååå. Sen drog Ida hem och Rebecca hängde med mig till stationen och väntade på mig medans jag var och snackade med Micke om sommarjobb. :) Får reda på om jag får det eller inte ikväll eller imorgon. Hoppas hoppas! Sen tog jag 16:20bussen hem så hämtade Tommy upp mig så körde vi till affären och handlade massor med mat! Mmmmmm.. Haha tjockt. Nu sitter jag inne i mitt rum och dör av tristess. Blä, finns ingenting att göra!

Imorgon är det onsdag och där med kök hela dagen i skolan. Sen efteråt funderar jag på att dra till gymmet och träna. Fast vet inte än för Angelika och jag kanske skulle vara imorgon. Hon är ensam i lägenheten hela veckan eftersom Fidde är iväg och jobbar. Stackarn. Ska åka till Åseda och kolla på film någon gång i veckan med? Maybe. Får se det va!

Nu ska jag hämta en glass till. :)
PUSS


<3
Jag saknar min gos.

Inga kommentarer: