söndag 12 april 2009

Hemma igen..

Igår hittade vi ingen fest. Eller jo, vi hittade typ 3 st men vi var inte sugna på någon av dem. ;p Så vi stannade hemma. Mitt i natten fick vi rycket och drog ut och gick lite på Hov. Träffade Hampus och Johan och jag hängde med Hampus hem och sov där. Även Johan och Amanda kom och sov där sen. Stannade där tills klockan 4 ungefär och sen kom Henrik och hämtade mig och Emmerlina så körde de hem mig till Lenhovda och Emmerlina åkte hem till sig! Så nu sitter jag hemma i Lenhovda hos pappa tillsammans med Rebecka. :) Vet inte riktigt vad vi ska göra sen. Troligtvis ligga här och kolla på film. Mats skrev precis och frågade om man ville hänga med på race, så vi får se. :)

PUSS

Snygg man är i Tommys MG-BYGG jacka. :p
Ser ut som att jag inte har någon röv.


Inga kommentarer: