lördag 11 april 2009

Idusen.

Igår tog jag Emme och jag bussen in till Växjö. Mötte upp Becka så gick vi till Mc Donalds och köpte glass. Sen kom även Ida, Carro, Marie och hennes pojkvän. Chill. Sen drog Emme till Fälle och Ida, jag och Becka drog hem till Ida. Fixade oss och började dricka lite. Sen kom även Vladan och hans kompis. Hahaha, lite kul var det nog inte bara när Idas mormor kom! :D Skrattade fan ihjäl mig. Sen drog Becka hem och Vladan skjutsade mig och Ida till Carro där det var alkohol och lite folk. Därefter drog Marie, Carro, Emelie m.m ner till Oleo och se om de kunde komma in eftersom de hade VIP-biljetter men de gjorde de inte. Ida och jag blev helt plötsligt skittrötta så vi ringde Vladan och bad han köra hem oss igen, hahaha! Han måste ha trott att vi var höga eller något för så mycket vi skrattade.. Väl hemma hos Ida satte vi på film och somnade.

Vaknade tidigt idag på morgonen. Käkade frukost och sen drog vi till Bergunda och red. Så jävla härligt! Första gången på typ 7-8 månader för mig, och åh vad jag har saknat det.. Tyvärr var pållarna lite galna. Efter det tog vi mopeden tillbaka hem till Ida, fixade mat och nu är även Emmerlina här. Sitter ute i solen med cigg och öl. Så jävla mysigt. Vädret är underbart.. <3 Vet inte vad som händer ikväll än men får hoppas på att det blir något iallafall. Inte så många dagar kvar av lovet nu! :( PUSSSE.

1 kommentar:

IDAAAAAAAA sa...

Underbart med er! <3