torsdag 16 april 2009

Keep driving away.

Missade bussen till skolan idag så det fick bli till att åka in vid 9 istället. Hade hotell första lektionen. Sen på eftermiddagen hade vi världens slappaste kökslektion, teori. Emmerlina kom förbi och väntade på mig och därefter drog vi och tränade! Fick lite hjälp av en personlig tränare, gööttt! Sen bestämde sig Emmerlina helt plötsligt för att hänga med mig hem så nu är vi båda hemma hos mig. :) Helt slut efter träningen.. Har precis tryckt i oss några mackor och nu sitter jag och äter nötter som vanligt! Förlåt men jag lyssnar även på Roger Pontare - Sanningens krigare också. Haha lite pinsamt men jobbigt när man fått den på huvudet. ;p Väntar på att jag ska få mina cigg med..

Imorgon på idrotten ska vi till Värendsvallen och ha fotboll m.m utomhus! :( Så jävla tråkigt och så jävla kallt. Kommer frysa ihjäl. Inte nog med det har vi matte därefter. Usch.

Inga kommentarer: